Телефон за контакт:
0879 04 99 41

Често задавани въпроси

  • За колко време ще се ремонтира лаптопът/компютърът ми?

     Средното време за ремонт е от 15 до 20 работни дни, като малка част от ремонтите могат да продължат до 28-30 дни. Тези срокове са необходими, тъй като често се налага поръчка на резервна част, за която се изчаква доставка.

    Ако лаптопът не е ремонтиран до 30 дни от датата на постъпване за ремонт, имате право да искате неговата подмяна или връщане на парите.

  • Как ще доставите поръчката ми?

    Поръчаният артикул ще бъде доставен на посочен от клиента адрес или до офис на куриер в рамките на 1 работен ден след потвърждаване на поръчката.

     

  • Как се осъществява плащането?

    Плащането се извършва по предпочитан от клиента начин: чрез систмата за електронни разплащания ePay.bg или при получаване на пратката чрез наложен платеж.

     

  • Каква е гаранцията, която получавам при покупка?

    Срокът на търговската гаранция за всеки продукт е упоменат в раздел "Гаранция" в описанието на всеки модел на сайта и/или в гаранционната карта, която получвате с  доставката. За новите стоки търговската гаранция стандартно e 24 месеца.

    Гаранцията е валидна за територията на Република България и/или други държави в случаите, когато това е упоменато в гаранционната карта на модела.

     

  • Мога ли да върна закупена стока?

    Имате право да върнете поръчката в рамките на 14 календарни дни. За целта стоките трябва да са във вида, в който сте ги получили: с всички опаковки, лицензационни стикери и прилежаща документация, както и без инсталирана операционна система. Също така, не трябва да има видими драскотини по повърхностите на стоката.

  • Какво е необходимо, за да се приеме стоката в гаранционен сервиз?

    Необходимо е да предоставите оригинална гаранционна карта и касова бележка или копие от фактура.

  • Доставяте ли стоки в чужбина?

    За момента доставката до чужбина се извършват само по индивидуална заявка. За целта свържете се с нас на посочения в "Контакти" мейл или телефон, за да посочите държавата, в която се намирате, както и да коментираме доставката.

Сравнение на продукти